Het Businessclub lidmaatschap

Met uw sponsoring helpt u niet alleen de club, maar ook uw eigen organisatie vooruit! Wat dacht u van het presenteren van uw eigen onderneming, een prominente plaats in ons magazine en toegang tot onze netwerkbijeenkomsten? U vindt onze sponsormogelijkheden op deze pagina.

Sponsorpakketten

De Businessclub biedt u vier sponsorpakketten aan. De voordelen van de pakketten worden in de onderstaande tabel getoond.

MemberZilverGoudPlatina
Lid van de Businessclub X X XX
Toegang tot ‘Rondom de Wedstrijd’ X X XX
Seizoenkaarten Zondag 1 (in stuks) 2 4 8 12
Reclamebord (in meters) 3* 6* 9 of 12* 15*
Bezoek wedstrijd NAC Breda X X X
Paginaruimte in Halsteren in Beweging 0,5 1
Vermelding in marketing-uitingen XX
Presentatie eigen onderneming aan de BusinessclubledenX
Uw bijdrage (per seizoen) €500,- €1.500,- €2.500,- €5.000,-

*De aanmaakkosten van het reclamebord worden door de Businessclub gedragen, als de contractduur minimaal drie jaar bedraagt.

Narrowcasting

RKSV Halsteren gebruikt het platform van Lyfter, waardoor alle informatie centraal gedeeld kan worden via de website en tv schermen in de kantine. Hier is ook (digitale) ruimte voor uw reclame- of sponsoruitingen! Uw bedrijf is dan zichtbaar in de drukbezochte kantine of online op onze website. Leden, ouders en fans bezoeken zeer regelmatig de kantine en de website.

Green Boarding

Overige mogelijkheden

Naast de bovenstaande pakketten biedt de Businessclub van RKSV Halsteren u vele andere op maat gemaakte sponsormogelijkheden. Wilt u meer informatie over de (op maat) sponsormogelijkheden die de Businessclub u kan bieden? Neem contact op met één van onze bestuursleden, of ons algemene e-mailadres.