PLUS Man of the Match: Thomas van der Spek

Na de bevrijdende 1-0 overwinning op het nog ongeslagen Orion werd het optreden van centrale verdediger Thomas van der Spek afgelopen zondag beloond met de verkiezing tot PLUS Man of the Match. Hij ontving na afloop van de wedstrijd uit handen van Patrick Roodenburg de boodschappentas die beschikbaar is gesteld door PLUS Halsteren.

Thomas heeft met deze uitverkiezing drie punten verdiend in het algemeen klassement voor de speler van het jaar-verkiezing. Ook doelman Lorenzo Hoekman (2) en linksvoor Achraf Chouiter (1) pakten punten voor het jaarklassement. Bij de uitreiking vroeg Thomas ook aandacht voor spits Jaouad Chraou, die zijn eerste doelpunt in Halsterse dienst maakte en hopelijk nog vaak trefzeker mag zijn dit seizoen.

AANGEPASTE VERKIEZINGSOPZET

Per wedstrijd kunnen maximaal 50 supporters hun stem uitbrengen op de in hun ogen beste Halsteren-speler van de wedstrijd. De stembriefjes worden voorafgaand aan de wedstrijd uitgedeeld bij de kassa en in de kantine. Tijdens en na de wedstrijd delen we geen stembriefjes meer uit.

Wat onveranderd is, is de beschikbaarstelling van de boodschappentas. We zijn PLUS Halsteren daarvoor zeer dankbaar!

VOLGENDE VERKIEZING

De eerstvolgende verkiezing is op zondag 30 oktober a.s. als Zondag 1 om 14.30 uur thuis aantreedt tegen HVCH.