Gecertificeerde bediening GreenBoarding

Wie onlangs ons sportpark heeft bezocht, kan het niet hebben gemist. De GreenBoarding langs het hoofdveld. Ter hoogte van het scoreboard zijn nieuwe reclameborden geplaatst, die daarnaast ook voorzien zijn van zonnepanelen en CO2-filters.

De plaatsing van de GreenBoarding is de volgende stap die onze club zet in de verduurzaming van onze accommodatie. Met deze vorm van bordsponsoring is het ook mogelijk om reclame-uitingen te tonen via een breed led-paneel. Daarnaast zijn reclamepanelen beschikbaar voor normale bedrukking. De ingebouwde zonnepanelen zorgen ervoor, dat het led-paneel volledig energieneutraal z’n werk doet.

Nieuwe apparatuur vraagt natuurlijk ook beheer en onderhoud. En omdat de GreenBoarding wat anders is dan een standaard reclamebord, werd vorige week zaterdag door ons bestuurslid Accommodatiebeheer, Frank de Bonte, een instructie gegeven aan enkele vrijwilligers. Na de instructie bleek Nesim Awad El Ajouri cum laude geslaagd voor de praktijkproef. Hij mag zich vanaf heden Senior Operator Greenboards noemen.

De komende tijd zal gewerkt worden aan het vullen van de reclamepanelen. Geïnteresseerd in duurzaam adverteren bij RKSV Halsteren? Neem dan contact op met Alex Swagemakers (06-20255902).