Halsteren 2 winnaar onderling toernooi

Afgelopen zaterdag waren er voor de verandering eens geen jeugdwedstrijden op sportpark De Beek, maar waren de senioren aan de beurt. Acht teams deden mee aan een onderling toernooi. Aan het eind van de middag ging het huidige Zaterdag 2 met de toernooiwinst aan de haal.

Het was voor veel seniorleden voor het eerst in lange tijd dat ze weer in wedstrijdverband speelden. Natuurlijk mochten alleen de spelers tot 27 jaar meespelen, wat ook de reden was dat er enkele seniorenteams helaas niet mee konden doen. De jonkies pakten de draad eigenlijk moeiteloos op en er werd in sommige wedstrijden voetbal van een behoorlijk niveau vertoond.

Het weer werkte mee en ook de openstelling van de kantine (uitsluitend voor uitgifte van drank en hap) zorgde voor een zeer ontspannen sfeer op het sportpark.

In de finale streden Zaterdag 2 en de JO19-2 om de hoogste eer. Het duel eindigde in een 2-1 overwinning voor het talentvolle Zaterdag 2, dat onder leiding van Erik Verschoor deze coronaperiode de fitste indruk wekte.

Het is even afwachten wanneer de senioren weer de wei in mogen. Hopelijk zal het kabinet op 10 mei meer versoepelingen aankondigen, waarbij het de verwachting is dat er ook voor oudere senioren weer (oefen)wedstrijdjes mogelijk zijn. Tot die tijd: hou je aan de maatregelen, des te eerder kunnen we weer terug naar “normaal”.

Een woord van dank aan de organisatie en de vrijwilligers die dit onderlinge toernooi mogelijk hebben gemaakt!