Halsteren 2 (za) kampioen!

Met een eenvoudige 4-0 zege op de reserves van WHS heeft Halsteren 2 (za) het kampioenschap in de reserve derde klasse behaald. Voor rust leidde het team van coach Erik Verschoor al met een riante 3-0 voorsprong.

Spelplezier, teamspirit en spelen op niveau. Dat is de ideale mix gebleken van het succes dat Verschoor met zijn team heeft geboekt. Zo kon een jonge spelersgroep, die al vele jaren met elkaar speelt, als een geoliede machine ook in de derde klasse overtuigend de titel veroveren. En… afgaande op de resultaten die het team vroeg in het seizoen wist neer te zetten in de districtsbekercompetitie zijn ook de opponenten in de reserve tweede klasse gewaarschuwd. Halsteren 2 wist meerdere hoofd- en eersteklassers aan de zegekar te binden en had een serieuze kandidaat geweest voor een verrassend resultaat in die bekercompetitie, die helaas vanwege de coronapandemie voortijdig werd afgeblazen.

Afgelopen woensdagavond werd de titel veiliggesteld in een wedstrijd, waarin Halsteren domineerde en eigenlijk geen moment in de problemen kwam. Voor rust wisten Dirk de Bruin en Rijk van Tongeren (2x) het net te vinden. Na de thee bepaalde Mac van Gastel de eindstand op 4-0.

Namens de club feliciteren we Halsteren 2 (za) van harte met dit fantastische resultaat. Komende zaterdag zal het kampioensfeestje in volle hevigheid gevierd worden!