Halsteren 7 door naar finaleronde ESPN!

Jaja! Afgelopen zaterdag werd bekend dat Zaterdag 7 bij de laatste 50 kanshebbers op de Wedstrijd Van Je Leven tegen FC De Rebellen zit! Die wedstrijd wordt op vrijdag 27 mei a.s. gespeeld in het Olympisch Stadion in Amsterdam en wordt live uitgezonden op ESPN. Om te kunnen winnen zijn heel veel stemmen op dit team nodig.

Daarom plaatsen we hierbij een QR code waarmee je direct naar de stempagina van Zaterdag 7 gaat. Scan de QR code met je mobiele telefoon (camera of QR-app). Vul ‘m in (zorg dat je minimaal 18 jaar oud bent bij het invullen en laat de vinkjes op de laatste pagina achterwege) en steun daarmee ook het gezelligste team van Brabant!

Bekijk ook zeker het Instagram kanaal van Zaterdag 7. Hierop zijn tal van aanmoedigingen te zien van oud-profvoetballers, influencers en zelfs de presentatoren van ESPN! Als dat geen warm bad van ontvangst wordt op 27 mei!

Stemmen kan tot en met 5 mei a.s.! Gelijk doen!