MATCHDAY! Halsteren 1 (za) – SKNWK

Na elf maanden weer een officiële wedstrijd voor Halsteren 1 (za). De ploeg speelt vanmiddag een poulewedstrijd in de districtsbekercompetitie tegen SKNWK. Aanvang: 15.00 uur. En de entree is gratis!

Na een korte start in het vorige seizoen viel alles weer stil. Vorig jaar oktober speelde Halsteren 1 (za) zijn laatste officiële wedstrijd, met een 4-0 overwinning uit bij Krabbendijke. Deze eerste bekerwedstrijd is de start van hopelijk een lang en mooi seizoen, waarbij iedereen weer zorgeloos kan voetballen.
In deze speciale wedstrijd ontvangen we SKNWK uit Nieuwerkerk.
Na een doelpuntloos midweeks gelijkspel in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Kruisland wacht nu dus de zaterdag vierdeklasser. Deze tegenstander is dit jaar ingedeeld in de Zeeuwse klasse en treft met dit Halsteren 1 (za) één van de weinige Brabantse tegenstanders voor dit seizoen. We hopen uiteraard op een leuke wedstrijd, waarbij het mooie weer een fijne bijkomstigheid is. Het bekervoetbal is terug op Sportpark De Beek, u bent van harte welkom om het team aan te komen moedigen.

Wedstrijd live te volgen via livestream

Voor die supporters die niet aanwezig kunnen zijn bij de wedstrijd is er een livestream van de wedstrijd. Deze is gewoon via uw internetbrowser te volgen via dit adres