MATCHDAY! Halsteren – EVV Echt

Om 14.30 uur klinkt op sportpark De Beek het beginsignaal voor de eerste thuiswedstrijd voor de competitie van Zondag 1. Tegenstander is het naar de vierde divisie gedegradeerde EVV uit Echt.

Nog nooit bracht EVV Echt een bezoek aan sportpark De Beek. Vorig seizoen degradeerde EVV Echt na twaalf seizoenen actief te zijn geweest in de derde divisie. Het eindigde op een zestiende plaats. In de nacompetitie viel het doek na een tweeluik tegen UDI’19 (1-2 thuis en 2-0 uit).

EVV (Echter Voetbal Vereniging) is een amateurclub uit de Limburgse plaats Echt. De clubkleuren zijn blauw en wit. EVV werd opgericht op 26 Juni 1926. De wedstrijden worden gespeeld op sportpark “In de Bandert”.
EVV startte de competitie in en tegen het Brabantse Nuenen. Na een ruststand van 1-0 eindigde de wedstrijd in 1-1. Een uitslag waar beide trainers na afloop mee konden leven.

Het seizoen in de vierde divisie werd voor Halsteren vorige week zaterdagavond afgetrapt met een Brabantse derby tegen Moerse Boys in Klein-Zundert. Kansen waren er genoeg voor Halsteren maar toch bleef de ploeg steken op een 1-1 gelijkspel.

WEDSTRIJDBALSPONSOR

De wedstrijdbal van dit duel wordt gesponsord door Carwash De Schans uit Halsteren.

VERKIEZING MAN OF THE MATCH

Ook dit seizoen is er bij thuiswedstrijden een verkiezing van de Man of the Match. We hebben er voor gekozen een brede vertegenwoordiging van het thuispubliek mee te laten bepalen wie de Man of the Match wordt. In totaal zijn 50 stembriefjes beschikbaar waarop na afloop de keuze kan worden aangegeven. Bij de bar in de kantine kunnen tot een kwartier na de wedstrijd de stembriefjes in de stembus worden gestopt. De Man of the Match ontvangt zoals gebruikelijk de boodschappentas van PLUS Halsteren.