Mooi voetbalfeest steunt vluchtelingen

Afgelopen vrijdag 15 april vond de lang uitgestelde wedstrijd Oud-Halsteren versus Oud-NAC eindelijk plaats. En wat was het een feest!

Donatie

Met circa 300 bezoekers was het sportpark gezellig gevuld. 50% van de opbrengsten van entree en loterij werden geschonken aan project Huize Avondvrede aan het Bolwerk wat wordt ingericht voor de opvang van vluchtelingen. We konden de gemeente in de persoon van Barry Jacobs een cheque overhandigen van €600,-

Wedstrijd

Bij de wedstrijd ging het vooral om het weerzien van oud-bekenden. Maar zij zijn met de jaren niet minder fanatiek geworden! De wedstrijd is uiteindelijk geëindigd in 1-8 voor de bezoekers.

Feest

Waar de wedstrijd op zich al een waar feest was, ging dit in de kantine nog lang door. Er werd volop nagepraat en gefeest tijdens de deuntjes van DJ Hollywood.

Iedereen bedankt die meegeholpen heeft, of aanwezig was om het een onvergetelijke avond te maken!