Oefencampagne Zondag 1: Halsteren ontvangt Dongen

Vanavond speelt Zondag 1 zijn vierde wedstrijd in de oefencampagne ter voorbereiding op de competitie in de vierde divisie B. Tegenstander vandaag is derdedivisionist Dongen uit de gelijknamige plaats. De wedstrijd start om 20.00 uur en is gratis toegankelijk. Vanwege het onderhoud van de grasvelden op sportpark De Beek zal deze wedstrijd op het kunstgrasveld worden gespeeld.

Na drie nuttige oefenwedstrijden tegen vierdedivisionisten Smitshoek (2-1 verlies) en Poortugaal (2-2) en derdedivisionist ASWH (2-2) kan de formatie van trainer Erwin de Nijs vandaag aan de bak tegen wederom een sterke ploeg uit de derde divisie. Dongen eindigde vorig seizoen als zevende in de derde divisie en start komend weekend de competitie met een zware uitwedstrijd tegen Hercules in Utrecht. Het is voor de tegenstander de laatste testcase in de aanloop naar de seizoensouverture.

Bij Halsteren komen langzaam maar zeker de nog ontbrekende selectiespelers terug van vakantie en blessures en wordt het voor trainer Erwin de Nijs eenvoudiger om toe te werken naar de voorkeurs-elf. De wedstrijd tegen Dongen is de voorlaatste oefenpartij in de voorbereiding. Aanstaande zaterdag speelt de Halsterse formatie op het veld van NVS zijn laatste oefenwedstrijd tegen eersteklasser Scherpenzeel uit de gelijknamige Gelderse plaats. Aanvang: 14.00 uur.

Vandaag is de kantine geopend en iedereen van harte welkom om de wedstrijd te komen kijken.