PLUS Man of the Match: Achraf Chouiter

Na het ongelukkige 1-1 gelijkspel tegen Nuenen, waarin Halsteren domineerde maar zich vergat te belonen, werd het optreden van aanvaller Achraf Chouiter gisteren beloond met de verkiezing tot PLUS Man of the Match. Hij ontving na afloop van de wedstrijd uit handen van Patrick Roodenburg de boodschappentas die beschikbaar is gesteld door PLUS Halsteren.

Achraf heeft met deze uitverkiezing drie punten verdiend in het algemeen klassement voor de speler van het jaar-verkiezing. Ook Riad Elloukmani (2) en Jelle Voermans (1) pakten punten in het klassement.

AANGEPASTE VERKIEZINGSOPZET

Per wedstrijd kunnen maximaal 50 supporters hun stem uitbrengen op de in hun ogen beste Halsteren-speler van de wedstrijd.

Wat onveranderd is, is de beschikbaarstelling van de boodschappentas. We zijn PLUS Halsteren daarvoor zeer dankbaar!

VOLGENDE VERKIEZING

De eerstvolgende verkiezing is op zondag 9 oktober a.s. als Zondag 1 om 14.30 uur thuis aantreedt tegen Orion.