PLUS Man of the Match: Dennis Verheijen

Na de 1-0 zege op Silvolde werd rechtsback Dennis Verheijen afgelopen zondag verkozen tot Man of the Match. Hij ontving na afloop van de wedstrijd uit handen van Patrick Roodenburg in de kantine de boodschappentas, die beschikbaar is gesteld door PLUS Halsteren.

Dennis heeft hiermee wederom drie punten verdiend in het algemeen klassement voor de speler van het jaar-verkiezing. Ook Jelle Voermans en Salah Jaddi pakten punten in dit klassement.

Aangepaste verkiezingsopzet

Dit seizoen is zoals bekend een nieuwe manier van stemmen op de Man of the Match geïntroduceerd. Normaal gesproken kunnen per wedstrijd maximaal 50 supporters hun stem uitbrengen op de in hun ogen beste Halsteren-speler van de wedstrijd.

Wat onveranderd is, is de beschikbaarstelling van de boodschappentas. We zijn PLUS Halsteren daarvoor zeer dankbaar!

De eerstvolgende verkiezing is bij de volgende thuiswedstrijd op (let op!) zaterdag 16 april a.s. tegen RKZVC.