Vacature schoonmaker/schoonmaakster

Op zoek naar een leuke parttime baan die makkelijk te combineren is met gezin, studie of ander werk? Voor onze schoonmaakploeg zijn wij op zoek naar versterking:

Schoonmaker/Schoonmaakster

Wat ga je doen als schoonmaker/schoonmaakster?

Je zorgt voor het schoonmaken van de kleedkamers van onze vereniging. Wat houdt de functie van schoonmaker/schoonmaakster in:

• Je maakt kleedkamers, douches en wc’s schoon;
  • Een keer per week krijgt dit alles een “grote beurt”, de rest van week wordt het bijgehouden
  • Het betreft een functie voor zo’n 8 tot 12 uur per week. Werkzaamheden vinden plaats op maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag, zondag. Dit is in overleg met je collega schoonmakers/schoonmaaksters en afhankelijk van het gebruik van de kleedkamers.

Wat krijg je er als schoonmaker/ schoonmaakster voor terug:

• Je krijgt een prima uurloon;
  • Je maakt deel uit van een gezellige sociale voetbalclub die volop in beweging is;
  • Je maakt deel uit van onze vriendelijke, enthousiaste onderhoudsploeg;
  • En je creëert dankbare voetballers die gebruik maken van een prachtig schone kleedkamer.

Kan je geen 12 uur per week, of niet op alle genoemde dagen is dit ook geen probleem! We verdelen dit werk over meerdere collega’s.

Heb je interesse of vragen? Mail dan naar vrijwilliger@rksvhalsteren.nl

Of bel Wilbert de Jongh (Vrijwilligerscoördinator) op 06-86 83 89 63