Vermetten door als sponsor

Tot groot genoegen van ons als club blijft Vermetten Accountants en Adviseurs langer aan als sponsor.

Vermetten Accountants en Adviseurs is prominent aanwezig bij onze vereniging en zal dat voor nog 4 jaar tot 2026 blijven. Zij prijken op het shirt van de Zondag 1 en zijn qua boarding te vinden langs het hoofd- en kunstgrasveld.

Vermetten Accountants en Adviseurs

Bij Vermetten Accountants en Adviseurs draait alles om deskundigheid, daadkracht en doeltreffendheid. Aan de hand van deze drie kernwaarden zorgen we ervoor dat ondernemingen worden voorzien van het beste advies en de slimste dienstverlening. ‘Deskundigheid zonder gedoe’ is daarbij ons motto. Met ruim 250 professionals in vestigingen in heel Brabant hebben we altijd de expertise in huis die u nodig heeft om te groeien.