VICI voetbalschool op vrijdagen

Vanaf heden organiseert VICI voetbalschool trainingen op de vrijdagen voor voetballers en keepers.

VICI hanteert een ander concept dan de meeste voetbalscholen, waarbij de focus met name wordt gelegd op kracht en explosiviteit. Het doel is om grenzen te doorbreken, zodat je lichaam zich naar een volgend niveau ontwikkelt.

Door groeiend succes in Steenbergen was VICI op zoek naar een tweede vereniging om een samenwerkingsverband mee aan te gaan. De sportieve ambities van VICI en RKSV Halsteren passen goed bij elkaar en derhalve zijn we de samenwerking met elkaar aangegaan.

Voetballers

De voetbalschool wordt exclusief aan jeugdleden van RKSV Halsteren tot en met de O13 aangeboden en voor een speciaal tarief. De training is elke vrijdag om 16:00 uur en wordt verzorgd door onze eigen Wesley van Zon.

Keepers

Er wordt tevens een specifieke training verzorgt voor keepers tot en met O13. Deze training is voor zowel eigen leden als keepers van andere verenigingen. De training is elke vrijdag om 16:30 uur en wordt verzorgd door onze eigen Pim Postma, die tevens bij Halsteren zelf de jeugd keeperstraining geeft.

Aanmelding

Wil jij (je kind) aanmelden voor een proeftraining? Dit kan via dit formulier.