Wij zoeken voorzitter en leden sponsorcommissie

Wij zijn naarstig op zoek naar een voorzitter en leden voor onze sponsorcommissie.

Onze Businessclub en sponsorcommissie zet zich in voor (potentiële) sponsoren van RKSV Halsteren. Zij gaat er actief op uit om nieuwe bedrijven bij onze vereniging aan te laten sluiten en organiseert daarnaast veel evenementen gedurende het jaar. Denk hierbij aan een kick-off van het seizoen, de businesslunches rondom thuiswedstrijden, een bedrijfsbezoek, een spreker (in samenwerking met de vereniging) en een seizoensafsluiting. Daarnaast dragen we ons steentje bij aan het jaarlijkse magazine ‘Halsteren in Beweging’ met interessante artikelen en mooie advertenties en initiëren we ‘Rondom de Wedstrijd’, met voor- en nabeschouwingen van thuiswedstrijden.

Wat ga je doen?

Als lid van de Sponsorcommissie ben je commercieel ingesteld en ga je er actief op uit om nieuwe bedrijven bij onze vereniging aan te laten sluiten. Hierbij kan je denken aan:

• Je gaat bedrijven benaderen en informeren over RKSV Halsteren en de mogelijkheden van onze bruisende businessclub;
  • Je bezoekt verschillende potentiële sponsoren;
  • Je neemt deel aan en/ of organiseert mede verschillende evenementen;
  • Maandelijks neem je deel aan de vergaderingen van de Sponsorcommissie.

De Sponsorcommissie wordt aangestuurd door de voorzitter van de Sponsorcommissie. Deze heeft tevens zitting in het dagelijks bestuur van vereniging.

Profiel

• Je bent creatief en commercieel ingesteld;
  • Je vindt het leuk om de club en ondernemers te helpen bij het realiseren van mooie win-winsituaties;
  • Het is handig wanneer je beschikt over een groot zakelijk netwerk;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je legt makkelijk contact;
  • Je bezit een gezonde dosis (voetbal)humor.

We bieden een uitdagende rol bij een gezellige sociale voetbalclub die volop in beweging is. Deze rol geeft je ook de kans je persoonlijke en zakelijke netwerk te vergroten! Naast ervaren kandidaten vragen we ook commercieel ingestelde studenten te reageren. Deelname aan de commissie geeft je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen!

Heb je interesse of vragen? Mail dan naar vrijwilliger@rksvhalsteren.nl of bel naar Wilbert de Jongh, vrijwilligerscoördinator, 06-86 83 89 63.